برای اولین بار صدور گواهینامه اعتباربخشی برای بیمارستان امام خمینی (ره) به ریاست جواد طرهانی
برای اولین بار صدور گواهینامه اعتباربخشی درجه چهار برای بیمارستان امام خمینی (ره) به ریاست جواد طرهانی
برای نخستین بار، بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان چگنی موفق به دریافت گواهینامه اعتباربخشی از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شد. طرهانی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان چگنی ضمن تشکر و قدر دانی از حمایتهای ریاست محترم دانشگاه و معاونین و مجموعه پرسنل شهرستان ،گفت: این دستاورد مهم در نتیجهی حمایتهای ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و همچنین تلاش، تعهد و همکاری مستمر ریاست بیمارستان، پزشکان، پرستاران و تمامی کارکنان در مسیر ارتقای کیفیت خدمات درمانی، ایمنی بیمار و رعایت استانداردهای ملی سلامت محقق شده است.
نظر دهید